11:11 - írta mediakurva
A karácsony idén is boldog lesz majd mindenkinek, kivéve a közszolgálatiság köntösébe bújt tolvaj bandának, akik az mtv bűvös betűi mögé bújva lopják ki évente a kb. 30.000.000.000 Ft-ot a zsebünkből. ez, csak, hogy könnyen felfogható legyen, kb 2.500.000.000 Ft havonta, ami kb megintcsak az egyszerűség kedvéért 85.000.000 Ft naponta, azaz kb. 3.500.000 Ft-ba kerül óránként az a szar, amit ma közszolgálatinak mernek nevezni...



idén Karácsonykor és Szilveszterkor, meg mostantól, amíg ezen nem hajlandóak változtatni, nem fogunk tovább mtv-t nézni. Hogy ez mekkora veszteség? Nézzük csak, mit nyújt nekünk az mtv ezért a pénzért:

Lényegében semmit... nincsennek olyan műsorok, amik megpróbálnának szembe menni a kereskedelmi csatornákkal, hiszen a közszolgálatiság talán pont azt jelentené, hogy nem a reklámérték szerint magasabban kvalifikált, hanem a közösség szerint értékként megjelölt televíziós és nem feltétlenül tévés alkotások bemutatása lenne a cél.

Oktatás? Kultúra (színházi közvetítés)? Egészségügy (metálhigiénés tanácsadóműsor vagy bármi hasonló)? lószart... van helyette

- 3. rangú a XVII. századból származó napkelte, elviselhetetlen minőségű szalagokra másolt ismétlésekkel az m2-n.
- Mindennél rosszabb sorozatok, ahogy azt kell, mint a kereskedelmi televíziókban.
- Dicső fényétől megkopott, többször foltozott, gyakran inkább hiteltelen, mint hiteles hírműsorok.
- rosszabbnál rosszabb spór(t) közvetítések...
... és természetesen játék, emeltdíjas telefonszámon, hiszen a lényeg az, hogy te kispofám köcsög tévénéző virítsd a lóvét azon a csatornán is, amiért már egyszer a gatyád kifizetted...

szóval el az MTV-től de tüstént:


nehéz lesz? nem hiszem... légy öszinte önmagaddal szemben, és tedd ki az oldaladra ezt a bélyeget! 30.000.000.000 forintot emészt fel ez a tévé... a két csatornájával. és még ezt is kevesli, és állandóan sír, és cserébe pocsék szar és nézhetetlen...

Te még mindig elhiszed, hogy mtv-t nem lehetne akár a harmadából is jól megcsinálni? ez bizony hazugság... és ennek egyszer és mindenkorra véget kell vetni...

ne nézz mtv-t karácsonykor, és ne nézz mtv-t szilveszterkor!


Kategóriák

mainstream media

Címkék

2006, karacsony, kozszolgalat, kulonvelemeny, kulturszemet, mainstream, media, megoldas, olcso, otkotur, politika, televizio

Eddig 30 komment érkezett ()

  • 1.  Balog Zoltán (Reply this)
    19/12/2006 23:21

    Szia Kedves MK!

    A sok nulla valóban jól néz ki, de picit egyszerűsítenék, tehát 30 milliárdról írsz a bejegyzésben. Ha utánaolvas az ember, akkor tudhatja, hogy az MTV idén 4,44 milliárd forintot kapott. Ez azért lényeges különbség.
    Az MTV közszolgálatisága egyébként nem rossz. Ezt bizonyítja az is, hogy pl. a Duna TV (úgymond a közszolgálati konkurencia) európai díjat kapott.
    Pont azokat a műsorokat cikizted, amiket egyébként a legtöbben néznek. Reggelente a Napkeltét nézik Magyarországon a legtöbben (bár tény, hogy pártálástól nem egészen független a műsor). A kézilabdát, vizilabdát, a motoGP-t pedig rengetegen szeretik és nézik.

    Asszem ennyi.

  • 2.  mediakurva (Reply this)
    20/12/2006 11:06

    hát bazdmeg kedves Balog Zoltán... a pofám leszakad, te hazug fasz... azt se tudod miről beszélsz:

    "A Parlament előtt lévő törvényjavaslat szerint jövőre 50 milliárd forint jut a központi költségvetésből az elektronikus médiumoknak, a Magyar Televízió például közel kétszer annyi támogatáshoz jut majd, mint idén – írja a Napi Gazdaság. A Kormányszóvivői Iroda szerint az MTV nem kap többlettámogatást, csupán fejezeti átcsoportosítás történt a támogatásban.
    Az előirányzott 50 milliárdos költségvetés mintegy hatmilliárd forinttal több, mint az idei forrás. Ez részben az MTV Közalapítványnak szánt összegnek köszönhető, amely az eddigi 4,44 milliárd forint helyett 9,45 milliárd forint lesz. A Napi Gazdaság szerint ezen a címen azonban más közmédiumokat – az Magyar Rádiót (MR) és a Duna Televíziót – nem támogat a költségvetés.

    A Duna TV és a MR műsorterjesztési költségét – amely végül az Antenna Hungáriához kerül – fedezik az állami büdzséből, de ez az összeg jövőre várhatóan nem emelkedik. Műsorterjesztés címén a javaslat szerint az MTV 7,24 milliárdot, a Duna TV 1,42 milliárdot, a Magyar Rádió (MR) 5,66 milliárd forintot kapna 2007-re, míg üzemben tartási díjra a MTV 10,3 milliárdot, a Duna TV 6,1 milliárdot, a MR 7,16 milliárdot irányoztak elő."
    idézet a www.emasa.hu/cikk.php?page=profit&id=1963 linkről

    szóval az MTV közalapítvány:
    9,45 milliárd
    MTV műsorterjesztés:
    7,24 milliárd
    MTV üzembentartási díj:
    10,3 milliárd kemény magyar pénz...

    ez alig 27 milliárd forint, ha mellétesszük az éves kb 3 milliárd forintnyi reklámbevételt az BAZDMEG mennyi?

    hazug rohadt mainstream közszolgálati tolvaj banda... és bazdmeg te is ide tartozol... tartod a leplet nekik, hogy lopjanak tovább... pont erről beszélek, ezért kell a bojkot nekik a gecibe végre

  • 3.  Balog Zoltán (Reply this)
    20/12/2006 13:21

    Ez így (amennyiben valósak a számok és miért ne lenne az), valóban 27 milliárd forint, ami valóban sok. Bár meggyőződésem, hogy fogalmad sincs arról, hogy mi miért kerül ennyibe egy tévé üzemeltetésében. Persze nyílván akad köztük olyan, aki ebből gazdagodik meg.

    A kommented meglehetősen alpári volt. Nem tartom senkinek sem a leplet. Egy átlagos főiskolai hallgató vagyok, úgyhogy az anyázásoddal meglehetősen rossz embert találtál meg.

    Békés, boldog karacsonyt!

  • 4.  dwight (Reply this)
    20/12/2006 15:36

    így van! a lényeg, hogy rohadt az egész! már lassan én sem tudok dönteni, hogy melyik a szarabb: az rtl, a tv2, vagy az m1... láttátok a Harcosok Klubját? Kábé azt kéne ezekkel a tévéstúdiókkal csinálni, mint amit a filmben a Káosz brigád tett a hitelkártya-cégek épületeivel... teljes lenne a média-káosz... hm :-P nyami, de kiráyl lenne! MÉDIAANARCHIÁT AKAROK!!!! :-D

  • 5.  inovice (Reply this)
    20/12/2006 19:23

    olyan 5-6 éve szinte egyáltalán nem nézek tévét, kivéve ha kiemelkedő közéleti balhé van, mert akkor a neten elérhető műsorokba bele-belenézek; ezen túlmenően még olykor nyilvános helyen az arcomba virít egy-egy kéretlen képernyő. amit ezzel a meglehetősen random mintavétellel az ún. közszolgálatin látok, az meglehetősen idejétmúlt, érdektelen vagy amatőr. hogy a folyamatos minőségromlás közben az aktuális tűz,- és kasszaközelben levők (köztük jónéhány túlélőművész)kapják a nagy zsét, viszik a mozdíthatót,az tuti, mert ha nem így lenne,már
    vettem volna újra elemet a távirányítóba.
    különben ennek tyúklábmintás változata van a magyar rádióban, amit van szerencsém egy kicsit közelebbről látni.mindkét helyen van egy jó munkásember réteg, amelyiknek a műsorok effektív elkészítésében nagy szerepe és kis pénze van. nem tőlük bűzllik a két döglődő hal/médium, hanem a különböző hatalmi szinteken levő nagy magyar mutyitól.
    ne nézz, ne hallgass - netezz!
    úgyis az a jövő.

  • 6.  mediakurva (Reply this)
    21/12/2006 09:15

    Kedves Balog Zoltán főiskolai hallgató!

    Jómagam tizenharmadik éve taposom a médiaföld kemény talaját... ebből majd 5 évet a közszolgálatiság jegyében az mtv-ben is lehúztam ranglétrával a végén, akkori suhanc korom ellenére, kifejezetten magasra huppantam... az elmúlt 13 évben dolgoztam kereskedelmi tévéknek, közszolgálati műhelyeknek európában, ázsiában, a közelkeleten... látom, láttam mindenhol, hogy mi hogy működik, tanultam, tanítom, hogy minek hogy kell működnie... a 30 milliárd forintos lopás, az tény... és ez a felhívás feljebb nem szól másról, csak arról, hogy karácsonykor és szilveszterkor ne kapcsolj az mtv-re, hogy a tehetségkutató cégek kimutathassák, hogy igenis egy-egy ilyen mozgalommal lehet befolyásolni csatornákat.

    Legjobbakat, a médiakurva

  • 7.  ford (Reply this)
    21/12/2006 11:13

    kihagytad a kulturházat, ami ugyan nem valami hű de nagy szám de van. a másik pozitivum, nem szakítják meg reklámmal a filmeket, ami azért lássuk be, áldás. a financiális résszel nem vitatkozok, talán csak annyit, ha nem kap pénzt, nem fejlődik, nem tud filmet, sorozatot stb. venni és még gagyibb lesz, tehát kap pénzt, ezért bojkotálod, vagy nem kap egy vasat se, ezért lesz nézhetetlen, meg a szarnak egy pofon

  • 8.  lin (Reply this)
    21/12/2006 19:01

    Hát látom itt mindenki überokos...
    Lin

  • 9.  zazz (Reply this)
    21/12/2006 21:43

    Gyerekek, ne hülyéskedjetek! Már az indító cikk is baromságoktól hemzsegő hülyeség, helytelen számokkal és közhelyes indulatokkal. A hozzászólásokból látszik némi tájékozottság, de csak némi. A Kultúrház szubkulrával foglalkozik, össznemzetileg tehát súlytalan, lásd nézettség. Magyarán szar. De hagyjuk a szubjektumot. Az tény, TÉNY, hogy az MTV rosszul van finanszírozva, Európában a legtrébben! Csak összehasonlításul: a csehek évi 50 milliárdból csinálják a köztévéjüket, a finnek 87 milliárdból, a németek 500 milliárdból. Az Antenna Hungária pénzével meg ne gyertek, mert az csak átfolyik a tévén, burkolt finanszírozás, szerencsétlenek egy kanyit se látnak ebből, de az ő könyveikben jelenik meg az összeg. Jó, mi? Szóval csinálnak sok baromságot a tévések - lásd Soma szerződtetése - de azért legyünk má' egy kicsit tárgyikagosak! Boldog ünnepeket to all!

  • 10.  mediakurva (Reply this)
    21/12/2006 22:46

    zazz: örülök, hogy a németeket említetted... kérlek mutass egyetlen olyan németajkú "állami" csatornát, amelyik veszteséges...

    ja... és azok a csatornák komoly tényezők a nézettségi versenyekben.

    a kultúrház... hát igen... subkultúra ez igaz... de pont az egyik olyan műsor, ami miatt érdemes lenne mtv-re kapcsolni...

    a tény viszont továbbra is tény marad... azért mert más országokban többet költenek, nem biztos, hogy boldogan kell néznünk, hogy a mi tévénket meg szétlopják...

    zazz-zal megint egy "csukdbeaszemed mancinemfog fájni" emberke kezdi védeni csúsztatásaival a tolvaj mtv-t...

  • 11.  lin (Reply this)
    22/12/2006 00:13

    kedves mk (PZS)!

    már megbocsáss, ki lopja szét?
    mutass egy még egy ilyen, csak a közszolgálatiságra káros médiatrv.-t. (1044 oldal)
    ja és merre is van az orvosi a főbejárattól?

  • 12.  Ödön (Reply this)
    22/12/2006 01:31

    A gecibe bazdmeg fasz kurva médiakurva fasz bazdmeg kurva gecibe médiakurva.
    Jé, én is tudok ilyet, pedig én nem is a médiaföld kemény talaját taposom 13. éve. Először járok itt, de megérte benéznem. Kurván fasza ez a blog. Vagy mi. Örültem a szerencsének.

  • 13.  zazz (Reply this)
    22/12/2006 09:13

    lin jól beszél, de mi van a rendelővel?
    Mk - te pedig rögeszmés vagy! a köztévé két éve nem veszteséges. Tudtad? Szétlopják? Kik, mikor? Ha tudsz valamit mondd, ha nem, akkor lapozz már. Ez a Blikk-duma évek óta lejárt.
    Abban egyetértünk, hogy aki nem hugyagyú, az karácsonykor nem a képernyőt bámulja!

  • 14.  zazz (Reply this)
    22/12/2006 09:16

    Ja, és a nézettségi verseny. Szerinted tényleg részt kell venni benne a köztévének? A médiatörvény minden paragrafusa ellentmond ennek!

  • 15.  mediakurva (Reply this)
    22/12/2006 22:34

    Ödön: rávilágítottál a lényegre bazdmeg :-) köszönöm...

    Zazz: mi számít veszteségesnek? az, hogy nem fizetik ki a honoráriumokat? vagy az, hogy külső gyártásban készülnek olyan műsorok, amelyeket minden normális közszolgálati tévé saját gyártásban készít? hogy emberek hosszú évek óta, de van aki évtized óta produktum nélkül tengődik az mtv állományában?

    drága zazz... 30.000.000.000 Forintról beszélünk... még szép, hogy nem veszteséges ezek után... még szép.

    Amúgy még szép, hogy nem tetszik karácsonykor tévét nézni, én arra hívom fel az olvasók figyelmét, hogy a mégis 5 percre bekapcsolom idő alatt se kapcsoljanak az mtv-re...

  • 16.  exer (Reply this)
    23/12/2006 18:47

    Vihar egy pohár vízben. A zsetont lopták, lopják, lopni fogják ki a zsebünkből, és tökmindegy, hogy épp az mtv vagy a hídember c. filmcsúfság, vagy valami más címén. Pattogni persze lehet, de semmi sem változik.
    Tudod, mit? Baszok tévét nézni. Öt éve legalábbis nem nézek, de a te kedvedért az ünnepek alatt sokkal inkább nem fogom nézni, mint hétköznapokon. Na mára is kiszolidarizáltam magam, viszlát.

  • 17.  mediakurva (Reply this)
    23/12/2006 20:19

    köszönöm!

  • 18.  zazz (Reply this)
    23/12/2006 21:42

    MK! Ha a veszteség nálad egyenlő a barom gyártáspolitikával, akkor közeledünk egymáshoz. Igen, a köztévé a jelek szerint megrendelő tévé akar lenni, csak hát ehhez nincs elég pénze. Meg nem is ez a küldetése!!! Juszt gyerek Valami Amerika nevű hányadékát finanszírozni? Juszt Magánbeszélgetést az ATV-ről áthozni? Somát alkalmazni? Dob+basszus, darabonként nettó négymillióért?
    Ja, ha erről beszélsz, ez tényleg lopás!
    Na, Merry Christmas, hallgass Mozartot és egyél C-vitamint!

  • 19.  exer (Reply this)
    25/12/2006 22:36

    Nahát, tudsz Te nem anyázni is :) Tudod, olvastam itt sok mindenfélét, csak hát az a baj, hogy már fel sem háborít. Emberi számítás szerint kell, hogy legyen valami a postjaidban, és nem is vonom kétségbe (mert én nem rendelkezem a megfelelő forrásokkal, hogy releváns infot szedjek össze, tehát ha hülye vagyok, kussolok és figyelek), hogy akár igaz is lehet, de győzött a magyar mentalitás. Elolvasom, kábán és zsibbadtan, majd nyugtázom, de ennyi. Ahhoz, hogy valaki évtizedekre hányingert kapjon a honi televízió - sőt továbbmennék, bármilyen média - úgynevezett szolgáltatásaitól, elég, ha 5 percre belenéz, ehhez nem kellenek számadatok.

    Volt itt valami a soma-alkalmazás témájában; na ha azt a retardált, ánuszarcú kültelki majmot (aki takony helyett is pinazsírt ereszt a zsebkendőjébe) valaki alkalmazza, illetve szerződteti, az meg is érdemli. Na persze Gáspár Győző is van nekünk, még kész szerencse, de a sor végtelen - azért megemlíteném a taknyát bőszen arcában tárolva röfögő tetves zsidó verebest, mert nekünk ez is kell.

    Lehet, hogy komplett elmebeteg módjára gyártok összeesküvés-elméletet, de meggyőződésem: ez a szemét, ami a csapból is folyik - azaz Győzike (büdös cigány), Havas (buzi), Soma (ribanc), stb stb tervszerűen a nép hülyítéséért kerül képernyőre, csakúgy, mint a huszadrangú ecuadori sorozatok, amikor is egy száztizenkilencedik senkiből csinálunk sztárt. Ne gondolkodj, magyar, csak nézd, rohadjon az agyad, és dolgozz...

    Hurrá. Háborognom kellene, de toronymagasról fosok bele. Aki számít, úgyis eljut erre - vagy hasonló - következtetésre maga is.

    Egy szál fecske vagy, magad, ráadásul anonim (persze), és te sem fogsz nyarat csinálni.

    De elolvassuk.

  • 20.  mediakurva (Reply this)
    26/12/2006 12:09

    mégiscsak van nyár... mert kezd értelmes tartalmat összerántani maga köré ez a beszélgetés... ergo megérte

  • 21.  phr (Reply this)
    26/12/2006 12:39

    hinni kell a lopósdiban, mert a magyar lop. mindenhol megy a bugázás, ki így, ki úgy. most belemennék kicsit szívesen a kádárista teljesítményvisszatartás kultuszába is, de inkább nem, mert ennyivel már épp eleget elmondtam. én egyébként egy elég szépen látogatott nyugat-magyarországi internetes lapnál írogatok, aminek testvérmédiumaként egy rádió is üzemel, és bár a gazdasági tényezőkről nem tudok, azt észreveszem, hogy olykor micsoda rongy emberekkel vagyok körülvéve. egy biztos, a politika után a média környékén vannak a legrohadékabb humanoidok. naigen, az információ hatalom...

  • 22.  mediakurva (Reply this)
    26/12/2006 22:51

    ez ellen viszont csak a néző/hallgató/olvasó tehet...

    nem néz, nem hallgat, nem olvas olyan tartalmakat, amelyekről köztudott ez a tény

  • 23.  phr (Reply this)
    27/12/2006 10:54

    akkor nagyjából bezárhatna a bazár a magyar médiapiacon.

  • 24.  mediakurva (Reply this)
    27/12/2006 15:36

    hááát, azért ez így ebben a formában nem igaz... tegyük hozzá a tisztességes haszonért dolgozó, bár kereskedelmi médiumok között, azért találni jobbszándékú és néha-néha még becsületes médiaszakmunkásokat is

  • 25.  zazz (Reply this)
    28/12/2006 00:26

    persze, azért megkérdezném csendben, hogy mit csinál a kuratórium elnöksége? Hát ők nem látják, hogy merre folydogálnak a pénzek? Ők nem felelősek?

  • 26.  mediakurva (Reply this)
    28/12/2006 20:53

    A kuratóriumok tagjait igen, ugyanúgy nem nézem, és ne nézzétek őket ti sem :-P

    viccet félre téve, sajnos törvényes úton eltávolítani, bírósági úton felelősségre vonni őket, én nem tudom... persze azonnal itt helyben átmehetnék orleáni szűzbe és mehetnék a kuratórium ellen is... de az én posztom most nem ez (érted posztom), hanem a bojkottra hívás!

  • 27.  lin (Reply this)
    16/01/2007 22:09

    köcsi!

    már mon6nál valami konkrétumot is!
    mert tények nélkül vagdalkózni...

  • 28.  mediakurva (Reply this)
    17/01/2007 04:58

    milyen tényekre gondolsz?

    hogy pontosan ki mennyit lop?

    utana fogok nezni a kedvedert...

  • 29.  Nelsh (Reply this)
    29/04/2007 15:55

    "Jómagam tizenharmadik éve taposom a médiaföld kemény talaját... ebből majd 5 évet a közszolgálatiság jegyében az mtv-ben is lehúztam ranglétrával a végén, akkori suhanc korom ellenére, kifejezetten magasra huppantam... az elmúlt 13 évben dolgoztam kereskedelmi tévéknek, közszolgálati műhelyeknek európában, ázsiában, a közelkeleten... látom, láttam mindenhol, hogy mi hogy működik, tanultam, tanítom, hogy minek hogy kell működnie.."

    Tanultad és tanítod? És azt is ilyen stílusban tetted és teszed?

    Fogalmad sincs az egészről, csak egy szerencsétlen hazug senki vagy, aki néhány embert el tud ámítani ezzel az operett bloggal.
    Gratulálok. De attól ez nem más, mint köpedelem,Jolán.

    További szép napot.

  • 30.  mediakurva (Reply this)
    02/05/2007 15:40

    mindenki másképp csinálja kedves jolán...

Mondj valamit

A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.






Az IP címedet megjegyezzük, de ezt csak a komment spam jellegének vizsgálatához használjuk fel.